קודם כל מדברים

איזו הילולדת אתם רוצים? או יותר נכון, מה מכל הנושאים מדבר אל הילדים? חיות לקטנטנים או המרוץ למיליון, קרקס צבעוני או אולימפיאדה מאתגרת, נסיכות ואבירים או מסע התבגרות? בשיחת טלפון משותפת נבחר את נושא הפעילות המתאים ביותר לילדכם. לרשותכם מעל ל-20 הפעלות שונות ומגוונות המותאמות לגילאי 3 עד 13.

לאחר מכן מתכננים

תוכנית ההפעלה נבנית לפי נושאים בהתאם לגיל ולתחומי העניין של החוגגים. ההפעלה עצמה מתנהלת בתחנות משימה, בהן הקבוצה ובראשה ילד או ילדת היומולדת, מתמודדים מול המפעיל. הקבוצה עוברת מתחנה לתחנה ובכל אחת מהן ממתינה להם משימה משותפת הקשורה לנושא הנבחר. כל הצלחת משימה מזכה את הקבוצה בסימן דרך, כאשר המטרה הסופית היא להצליח ביחד להשיג את כל סימני הדרך, תוך שיתוף פעולה ועבודת צוות. אם יצליחו לעשות זאת, כל אחד מחברי הקבוצה יזכה באות ניצחון - מתנה הקשורה לנושא הפעילות הנבחר.

ולבסוף מגלים את קסם הקבוצה

יומולדת הוא יום חג מרגש בו מקבלים מתנות רבות. באמצעות ההפעלות המקוריות של הילולדת לא רק ילדי היומולדת נהנים, גם יתר החברים מהכיתה או הגן יכולים לקבל מתנות יקרות ערך כחברות, שיתוף, אחדות ותחושת שייכות. באמצעות ההפעלה הילדים מגלים כי הכוח שלהם מגיע מתוך הקבוצה והחברים.