שולחנות מעוצבים


שולחנות מעוצבים עפ"י קונספט הפכו לאחרונה למוצר נדרש בכול אירוע וחגיגה. שולחנות אלו לחגיגות ימי הולדת לילדים ובוגרים, לאירוח מצומצם של מספר אנשים או שמחה רבת משתתפים. שולחן קונספט משדרג את האירוע, מוסיף לו צבע וסטייל ייחודי עפ"י התאמה אישית לצרכי הלקוחות, ומהווה חגיגה קולינרית מרשימה לעין ולחיך.

לתפיסתנו החוויה של המשתתפים באירוע היא אחרת ושונה וכשיש שולחן מעוצב ומדליק במסיבה, אפילו המבוגרים מתלהבים ולפעמים גם יותר מאשר הקטנים.

<<< לחצ/י על החיצים לצפיה בגלריה


עוגות מעוצבות


דרכינו ניתן להזמין מגוון עשיר של עוגות מעוצבות עפ"י דרישת הלקוח והשמיים הם הגבול!!!

עוגת קומות לבת מצווה עוגת יום הולדת לפי נושא,דמות אהובה וכו'...

כל עוגה הנוצרת בעבודת יד מוקפדת ובאהבה, במיוחד בשבילכם, תוך יחס אישי ותשומת לב לכל פרט. ולא פחות חשוב... העוגות שלנו לא רק יפות, אלא גם טעימות!!! אנו מקפידים על חומרי גלם איכותיים ומשובחים, כדי שהעוגות יהיו בטעם ביתי נפלא, טריות ומתוקות.

<<< לחצ/י על החיצים לצפיה בגלריה


קישוט ועיצוב לנראות מושלמת


עם מבחר הקישוטים שלנו כל אחד יכול לסגנן מסיבת יום הולדת מעוצבת להפליא בקלי קלות.

לרשותנו מגוון אביזרים שיהפכו את אזור ההילולה ליפיפה מושקע ובצבעוניות תואמת לנושא הפעילות שרשראות דגלוני בד במבחר צבעים, אהילי נייר צבעוניים, כדורי כוורת, פונפונים, כדורי טול ועוד...

<<< לחצ/י על החיצים לצפיה בגלריה


אריזות הפתעה


רכישת הפתעות לימי הולדת היא משימה לא פשוטה - כדי לא לקנות "שטות" שתשבר עוד לפני שפתחו את האריזה עליכם לבחור הפתעות איכותיות מרשימות, ייחודיות ובלעדיות. אנחנו יכולים לספק עבורכם את השירות הזה ולהכין עבורכם אריזת הפתעה עפ"י קונספט. אנו לא מחזיקים סטוקים אלא בכל פעם קונים מוצרים לפי צרכיו וטעמו של הלקוח בכל פעם משהו מיוחד אחר ושונה שמגיע ארוז בצורה אסטטית ומתאמת לנושא הפעילות. וכל אלו מגיעים אליכם במחירים אטרקטיביים במיוחד ועד הבית.

<<< לחצ/י על החיצים לצפיה בגלריה


ערכת קונספט להפעלה עצמית


בוא נודה על האמת אנו מתפרנסים בכבוד מהפעלות ילדים אבל ערים לטירוף סביב הפקת יומולדת וחשבנו לעצמינו שחייב להיות פתרון נוסף וחברתי, כזה שיישאר ערכי ואיכותי אך יהפוך גם למשפחתי אישי ובעל הרבה מאוד ערכים מוספים בקשר שבן הורה לילד. אנחנו יודעים כי קיימת בהלה מצד ההורים להפעיל לבד את קבוצת הגן או הכיתה בטח אם מדבר בכמות של 40 משתתפים אבל עם הכוונה ויעוץ שלנו זה בהחלט אפשרי. לנו יש ניסיון של עשור בליווי והנחיית צוותים ,בהפעלת קבוצות וכמובן קונספט ייחודי ומנצח, אז למה לא להכניס הכל לתוך קופסה אחת ולתרום גם לכיס של ההורים אבל בעיקר ללב של המשפחה " ? וכך עלה הרעיון של ערכות קונספט מוכנות מא' ועד ת' להפעלה עצמית.

אם כבר בחרתם לעשות זאת לבד ולמספר מצומצם של משתתפים אין צורך לנסות להמציא את הגלגל לנו יש 21 סוגי ערכות ותכנים שונים להפעלות מגוונות ויחודיות.